luni, 26 aprilie 2021

Cutiuța cu visuri

Learn, listen, act! #solidarity

Cutiuța cu visuri este un proiect realizat de un grup destoinic de tineri adolescențí, elevi ai C.E. Virgil Madgearu din Ploiești.

Așa cum v-am promis, în săptămâna 16-21 martie #weekagainstracism, ne-am mobilizat și am realizat un videoclip în care ne-am exprimat opiniile în legătură cu fenomenul RASISM. Ne-am folosit de imaginație, am desenat, am creat, ne-am exprimat liber, iar rezultatul îl atașăm și… sperăm să vă placă!

prof. Brîndușa Vasile

https://cutiutacuvisuri.ro/ro/learn-listen-act-solidarity/

Puteți trimite fotografii cu mesaje, desene, eseuri, poezie, sloganuri, pe mesageria mea de facebook sau pe e mail, iar pe whatsapp, telefonul meu este 0724212013. 
Important est sa reușim impreună chiar și virtual.






☺pentru revista Jurnal Adolescenta, puteti trimite materiale despre voi, dragi elevi si profesori, pe adresa de mail ADOLESCENTA08@YAHOO.COM sau pe mesageria FB. Pentru whatsapp tel. 0723264699

Niciun comentariu: